سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
درباره وبلاگ

دی ال ایکس کو : مرجع دانلود فایل
لوگو
دی ال ایکس کو : مرجع دانلود فایل
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 7
  • بازدید دیروز: 57
  • کل بازدیدها: 314032



فایل و پروژه دانشجویی
دی ال ایکس کو : مرجع دانلود فایل
صفحه نخست                  ATOM                 عناوین مطالب            نقشه سایت
پروژه بررسی تاثیر بی سوادی و وضعیت اقتصادی والدین در یادگیری دانش آموزان ابتدایی در 24 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


عناوین موجود :

 

 

 

مقدمه

 

بیان مسئله :

 

ضرورت و اهمیت تحقیق:

 

پیشینه نظری تحقیق :

 

اهمیت خانواده :

 

خانواده به عنوان سیستم

 

خانواده به عنوان معلم و الگو

 

خانواده به عنوان کانون محبت و امنیت

 

نقش اقتصاد در خانواده :

 

جامعه شناسان می گویند:

 

موقعیت اجتماعی _ اقتصادی و یادگیری

 

وضعیت اجتماعی و اقتصادی والدین :

 

مسکن و وضع اقتصادی خانواده :

 

 عوامل موثر در ترک تحصیل دانش آموزان

 

سواد والدین

 

تاثیر انگیزش در پیشرفت تحصیلی:

 

انگیزه پیشرفت چیست؟

 

ویژگی های افراد پیشرفت گرا چیست؟

 

آموزش انگیزه پیشرفت :

 

پیشینه تجربی تحقیق

 

 

 

خلاصه و جمع بندی تحقیق :

 

 

 

نتیجه گیری:

 

 پیشنهادات

 

منابع و ماخذ:

 

 

 

مقدمه

 

یکی از مشغله های اصلی بشریت در تمام دوران ، توانا ساختن نسل آینده در اداره امور خویش و سپردن میراث فرهنگی بوده است . قسمت اعظم این وظیفه ، در ابتدا توسط خانواده انجام می شد . همزمان با گسترش جوامع و تقسیم کار اجتماعی و افتصادی وظیفه تعلیم و تربیت به نهاد آموزش و پرورش محول گردید . 

 

این نهاد به طور رسمی عهده دار این امر گشت تا بر اساس اصول و اهداف مورد قبول جامعه ، توانایی ها و استعدادهای کودکان و نوجوانان را شناسایی نماید و به منظور اجتماعی شدن و به عهده گرفتن مسئولیت های آتی تعالیم لازم را به آنان بیاموزد . 

 

امروزه دیدگاه مردم در مورد آموزش و پرورش به گونه ای است که استفاده از امکانات تربیتی جامعه را حق طبیعی و مسلم خود می دانند . دلیل عمده این امر آن است که تعلیم و تربیت با سرنوشت انسان در زندگی آینده پیوند خورده است . در عصر حاضر بسیاری از امکانات مادی و نیروهای انسانی در خدمت تعلیم و تربیت قرار گرفته است . همچنین تعلیم و تربیت در بسیاری از جوامع یک سرمایه گذاری بلند مدت محسوب می شود . که به بهای چشم پوشیدن و صرف نظر کردن از رشد کوتاه مدت دیگر امکانات جامعه حاصل می شود . بنابراین اگر تعلیم و تربیت نتواند نیروهای انسانی تحت آموزش خود را در قالب انواع تخصص ها و مهارتهای مکمل و مورد لزوم جامعه درآورد و بدین ترتیب نتواند به ایفای نقش خود در زمینه شکوفایی جامعه بپردازد ، در واقع باید گفت که این امکانات و نیروها به هدر رفته است . لذا تفکر عاقلانه حکم می کند که سرمایه ها و نیروهای به کار گرفته شده در تعلیم و تربیت به گونه ای برنامه ریزی و سازماندهی شود تا بتواند به اهداف مورد نظر خویش دست پیدا کند . 

 

کودکان و نوجوانان در دوران تحصیل ، نگرش مثبت یا منفی نسبت به خود و محیط پیرامون بدست می آورند این مسأله به مقدار زیاد به تجارب موفق یا ناموفق دانش آموزان در دوران تحصیل بستگی دارد . آنها در مدرسه در مسیر رشد و بالندگی قرار می گیرند . در حقیقت در طول بهترین سالهای عمرخود با عوامل مختلف مؤثر بر تحول شناختی ، عاطفی و اجتماعی به کنش متقابل می پردازند . 

 

آنها با پیشرفت در تحصیلات و افزایش میزان یادگیری علاوه بر رشد علمی به سلامت روانی نیز دست پیدا می کنند . بر عکس در صورت عدم موفقیت تحصیلی و فشارهای روانی ناشی از آن ، بهداشت روانی شان برهم خورده و بدین گونه خسارتهایی متوجه آنها و جامعه می شود . بی سوادی والدین موجب عدم درک وظایف مدرسه ، برنامه های آن و تداوم حضور مرتب دانش آموز در مدرسه می گردد و مشکلاتی برای تحصیل دانش آموز و کار مدرسه فراهم می کند . همچنین از نظر ناتوانی در کمک فکری و عملی به امور برنامه درسی دانش آموزان در منزل ، از پیشرفت تحصیلی فرزندان آنان می کاهد . 

 

والدین با سواد علاوه بر نقش کمک رسانی در آموزش فرزندان خود ، الگوی منسجمی از یک فرد باسواد نیز هستند . سواد والدین در تحصیل فرزندان نقش دو جانبه ای دارد . از یک سو برای آنها جنبه کمک آموزش دارد و از سوی دیگر انگیزه ای برای درس خواندن آنها می شود . برخی از تحقیقات نشان داده اند کودکانی که در امور تحصیلی موفق هستند از والدینی برخوردار هستند که تحصیلات بالاتری دارند . 

 

 

 

  بر تمام افراد جامعه بخصوص آنان که به نوعی با آموزش و پرورش در ارتباطند لازم است به هر نحو که می توانند راهی را برای بهتر کردن وضع تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش بخصوص در مقطع ابتدایی و رفع کمبودها و اشکالات آموزشی پیدا نموده و علل و عواملی که در پیشرفت تحصیلی نسل های آینده و حال موثرند را بررسی و کشف نمایند. 

 

           بیش از 80 % شخصیت کودکان و نوجوانان در متن خانواده , در کنار پدر و مادر شکل می گیرد و خانواده بعنوان اولین پایگاه تعلیم و تربیت و نخستین مدرسه کودکان می باشد و در مورد پیشرفت تحصیلی فرزندان و آینده سازان نقش اساسی را دارند , لازم است در این باره علل کمبود و نقایص برخورد اولیا پیگیری و در جهت »پیشرفت تحصیلی فرزندان بکار گرفته شود. و به خانواده های محترم و عاشق پیشرفت فرزندان , آموزشهای لازم و ضروری , با تشکیل کلاسهای آموزش خانواده از طریق مربیان و استادان ماهر و حاذق داده شود. » 

 

 

 

دانلود پروژه بررسی تاثیر بی سوادی و وضعیت اقتصادی والدین در یادگیری دانش آموزان ابتدایی




موضوع مطلب :


سه شنبه 95 فروردین 31 :: 11:59 عصر ::  نویسنده : محسن گروسی

پروژه بررسی تاثیر حذف سه صفر از پول ملی بر تورم در 30 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مقدمه

 

لاینا موسلی استاد دانشگاه کارولینای شمالی آمریکا طی مقاله ای به بررسی و تحلیل موضوع حذف صفر از پول ملی پرداخته است. موسلی در این مقاله با اشاره به پیشینه و تاریخچه حذف صفرها در سطح جهان به ذکر شرایط لازم برای انجام این عمل و نتایج و فواید آن پرداخته است. بر اساس اعتقاد این استاد دانشگاه کارولینای شمالی آمریکا حذف صفرها به خودی خود نمی تواند در مهار تورم مفید باشد و این عمل باید در چارچوب یک سلسله اصلاحات مهم اقتصادی انجام شود. 

 

یک اقتصاددان امریکایی طی مقاله ای تحلیلی با اشاره به 71 مورد حذف صفر از پول ملی در جهان از نیم قرن گذشته تا کنون نوشت: این طرح اگر به طور صحیح و در چارچوب یک سلسله اصلاحات مهم اقتصادی انجام شود تورم را مهار می کند.

 

لاینا موسلی استاد دانشگاه کارولینای شمالی آمریکا طی مقاله ای به بررسی و تحلیل موضوع حذف صفر از پول ملی پرداخته است. موسلی در این مقاله با اشاره به پیشینه و تاریخچه حذف صفرها در سطح جهان به ذکر شرایط لازم برای انجام این عمل و نتایج و فواید آن پرداخته است. بر اساس اعتقاد این استاد دانشگاه کارولینای شمالی آمریکا حذف صفرها به خودی خود نمی تواند در مهار تورم مفید باشد و این عمل باید در چارچوب یک سلسله اصلاحات مهم اقتصادی انجام شود. اما در صورت اجرای درست این عمل تورم مهار می شود، اعتبار پول ملی افزایش می یابد، روحیه ملی ارتقاء پیدا می کند و سرمایه گذاری های خارجی در کشور افزایش می یابد.

 
 

عناوین موجود

 


فصل اول - طرح تحقیق

 

مقدمه

 

بیان مسئله :

 

اهمیت و ضرورت تحقیق :

 

هدف تحقیق :

 

فرضیه ها :

 

فرضیه اول

 

فرضیه دوم

 

تعاریف عملیاتی متغییر های تحقیق :

 

حذف سه صفر :

 

تورم   :

 


فصل دوم - ادبیات و پیشینه تحقیق

 

الف : ادبیات تحقیق

 

ب : مروری بر تحقیقات انجام شده مرتبط با موضوع در داخل

 

یا خارج کشور

 

مقدمه :

 

ادبیات تحقیق :

 

حذف صفرها سرمایه گذاری های خارجی را افزایش می دهد

 

تاثیرات سیاسی حذف صفرها

 

حذف 3 صفر پول و اقتصاد دان آمریکایی :

 

اجرای طرح حذف صفرها در چه زمان، به چه علت و با چه روش؟

 

قبل از حذف صفرها افکار عمومی آماده شود

 

نقش مهم رسانه ها در آماده کردن زمینه برای حذف صفرها

 

حذف تورم تنها یک نتیجه حذف صفرها

 

حذف صفرها در کره جنوبی 470 میلیون دلار هزینه داشت

 

باید به مردم برای تطبیق با شرایط و پول جدید فرصت داده شود

 

حذف صفرها می تواند کاهش شدید صادرات را به دنبال بیاورد

 

بررسی حذف 3 صفر پول :

 

نظام یارانه

 

بانکها و ارزشگذاری پول ملی

 

توزیع

 

بهره ‌وری، گمرک و مالیات

 


فصل سوم - روش انجام تحقیق

 

جامعه آماری

 

نمونه و روش نمونه گیری

 

ابزار های جمع آوری اطلاعات

 

روش های آماری برای تجزیه و تحلیل اطلاعات 

 


منابع

دانلود پروژه بررسی تاثیر حذف سه صفر از پول ملی بر تورم




موضوع مطلب :


پروژه بررسی رابطه میان بانکداری الکترونیکی در بانکهای خصوصی و دولتی و رضایت مشتریان در 32 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


پیشگفتار :

 

بحث بانکداری الکترونیکی چند سالی است که در فضای کنونی جامعه ایران از اهمیت و حساسیت خاصی برخوردار شده است .در سطح بین‌المللی امروز بانکداری الکترونیکی شامل تمامی خدمات پولی و مالی است که در محیط‌های رایانه‌ای در اختیار مردم قرار می‌گیرد. یعنی یک مشتری بانک می‌تواند خدمات پولی و بانکی‌اش را در هر نقطه جغرافیائی از بانک بگیرد. در واقع در این شکل بانک بیشتر یک موجودیت الکترونیکی دارد و نوع دسترسی بیشتر شبیه به فضای اینترنت و شبکه است و مشتریان خیلی با پرسنل شعبه رو در رو نمی‌شوند، بلکه از همان فضای ارتباطی برای دستیابی به خدمات خودشان استفاده می‌کنند. این در حالی است که حتی بانک‌های معروف دنیا هم تاکنون نتوانسته‌اند به مرزهای پایانی بانکداری الکترونیکی برسند و تنها تعداد بسیار اندکی از بانک‌ها در فضای کاملاً مجازی حضور دارند. بانکداری الکترونیکی مراحلی دارد و بسترهائی که باید آماده شوند تا به موجودیتی مکانیزه و الکترونیکی دست یابند. بسیاری از افراد به اشتباه مکانیزه شدن بانکداری را بانکداری الکترونیکی می‌دانند، در حالی که مرحله اتوماسیون پیش‌نیاز بانکداری الکترونیکی است. در بانکداری الکترونیکی آنچه از اهمیت کمتری برخوردار است محل جغرافیائی بانک و شعبه‌ها است. مشتری برای سرویس گرفتن از بانک خودش وابستگی جغرافیائی به یک محل خاص ندارد بلکه با داشتن یک دستگاه الکترونیکی مانند کامپیوتر و یا حتی موبایل در هر منطقه‌ای که هست، می‌تواند ارتباط برقرار کند و از خدمات بانکی برخوردار باشد. در این فضا دید کلی بر پایه مشتری مداری است، در حالی که در بانکداری سنتی اصولاً مشتری با حساب‌هایش شناخته می‌شود.

 

همچنین برای مشتری یک تفاوت عمده دیگر هم میان بانکداری الکترونیکی و سنتی وجود دارد و آن عدم وابستگی به زمان است. یعنی در بانکداری الکترونیکی مشتری و بانک هر دو از محدودیت زمان در ارائه و دریافت سرویس آزاد می‌شوند و در 24 ساعت شبانه‌روز می‌توان از خدمات بانکی استفاده کرد. به‌عبارت بهتر وقتی به‌جای کارمند بانک با نرم‌افزار روبه‌رو باشد و یک سیستم متمرکز مکانیزه داشته باشد، آن وقت با پیشوند e معنی پیدا می‌کند که تا این مرحله راه بسیار درازی در پیش است. اینچنین سیستم‌های الکترونیکی در کشورهای پیشرفته در جهت ارائه سرویس به مشتریان و بهتر و کم کردن هزینه‌ها و رشد سود خودشان می‌باشد. بنابراین اینچنین سرویس‌ها در جهت آماده کردن نیازی حساس و مهم تکامل می‌یابد. در بانکداری سنتی هنگامی که کسی در یک شعبه حساب باز می‌کند، به‌دلیل اینکه امکان نقل و انتقال اطلاعات اندک است، او را مشتری آن شعبه می‌خوانند. بنابراین بهترین سرویسی که بانک می‌تواند برای او ایجاد کند این است که همه خدمات را در داخل شعبه بدهد. آنچه در نخستین گام هدف بانکداری مکانیزه و در نهایت بانکداری الکترونیکی است این است که بتواند فضائی ایجاد کند که یک نفر به‌جای اینکه مشتری یک شعبه باشد مشتری یک بانک باشد. این کاری بزرگ است که در آن مکان جغرافیائی به تدریج کم‌رنگ‌تر می‌شود؛ اما هنوز نمی‌توان آن را بانکداری الکترونیکی نامید.

 

 

 


 

عناوین موجود :

 

پیشگفتار :

 

مقدمه :

 

کلید واژه :

 


فصل اول  - کلیات تحقیق

 

بیان مسئله :

 

اهمیت و ضرورت تحقیق :

 

هدفهای کلی تحقیق :

 

فرضیه ها :

 

فرضیه اصلی تحقیق :

 

فرضیه فرعی :

 


فصل دوم  - ادبیات و پیشینه تحقیق

 

مقدمه :

 

تحقیقات انجام شده در داخل و خارج کشور

 


فصل سوم  - متدولوژی تحقیق

 

مواد و روشها :

 

جامعه آماری :

 

نمونه آماری و نحوه گزینش آن :

 

روش های تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات :

 

محاسبه کای دو طبق مراحل زیر انجام می‌پذیرد:

 

1 – روایی محتوا :

 

برآورد پایایی آزمون :

 

ضریب همسانی درونی با استفاده از آلفای کرونباخ :

 


منابع و ماخذ :

 

  

دانلود پروژه بررسی رابطه میان بانکداری الکترونیکی در بانکهای خصوصی و دولتی و رضایت مشتریان




موضوع مطلب :


پروژه بررسی تاثیر هارمونیک محیط کار بر بهره وری کارکنان در سازمان در 55 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

پیشگفتار :
در این پژوهش به بررسی تاثیر هارمونیک محیط کار بر بهره وری نیروی انسانی می پردازیم ، در این پژوهش تلاش شده است تا با رویکردی پویا و به کمک استفاده از ابزار سیستم دینامیک به تحلیل چگونگی ارتقاء "کیفیت زندگی کاری" پرداخته شود. هدف از این امر تلاش در جهت دستیابی به ابزاری کارآمد برای بررسی ابعاد مختلف مربوط به کیفیت زندگی کاری و تعیین استراتژی های مناسب برای ارتقاء آن و در نهایت ارتقاء بهره وری فرد و سازمان می باشد. لازم است از زحمات بی دریغ استاد گرانقدر جناب آقای فروتن که در انجام این پژوهش صمیمانه یاری دهنده بودند تشکر و قدردانی نمایم .
 
فصل اول
کلیات تحقیق
•مقدمه 
•بیان مسئله
•هدف تحقیق
•اهمیت تحقیق
•فرضیه یا سئوال پژوهشی 
•متغییر ها 
•تعاریف عملیاتی
 
 
مقدمه
هارمونیک محیط کار فرآیندی است که بوسیله آن همه اعضای سازمان ارتباطی باز و متناسب که برای این مقصود ایجاد شده است ، در تصمیمهایی که بر شغلشان بطور خاص و بر محیط کارشان بطور عام اثر می گذارد ، به نوعی دخالت می کنند و در نتیجه مشارکت و رضایت شغلی آنان بیشتر می شود و فشار عصبی ناشی از کار آنان کاهش می یابد ، در واقع هارمونیک محیط کار نمایانگر نوعی فرهنگ سازمانی و شیوه مدیریت است که کارکنان بر اساس آن احساس مالکیت ، خودگردانی ، مسئولیت و عزت نفس می کنند . ( حسینی زاده ، 1387 )
در سالهای اخیر اثر بسیاری از عوامل توسعه منابع انسانی بر عملکرد کسب و کار در بسیاری از تحقیقات گزارش شده است . ( سید جوادی ، 1382 ) در بنگاههای کسب و کار که اغلب با تکاس بین خدمت دهنده و خدمت گیرنده مشخص می شود ، کیفیت و قابلیت خدمت دهنده اثر مهم و مستقیمی بر فرآیند ارائه خدمات و همچنین رضایت مشتری دارد.  ارتباط بین شایستگی و قابلیت نیروی انسانی و کیفیت خدمت به مشتری از نظر مفهومی بسیار زیاد است ، زیرا بیشتر کارها مخصوصا در سازمانهای خدماتی توسط کارکنان صورت می پذیرد ، پس از گذشت سالها مدیران سازمانها به این نکته توجه کردند که نیروی انسانی کارآمد یک مزیت رقابتی محسوب می شود . ( رضوی ، 1385 )
 
 
هارمونیک محیط کار ( Quality Of Work Life ) ابتدا در اروپا و طی دهه پنجاه مطرح شد ، اریک تریست و همکارانش در دانشکده تاویستاک تحقیقاتی را در زمینه بعد فنی و بعد انسانی سازمانها انجام دادند و در تحقیقات ارتباط بین این دو بعد مورد ارزیابی قرار گرفت . این مطالعات منجر به بوجود آمدن سیستمهای فنی – اجتماعی گردید که امروزه در ایالات متحده آمریکا ، بیشترین اقدامات مربوط به QWL را تحت پوشش خود قرار می دهد . متخصصان پیشگام QWL در بریتانیا ، ایرلند ، نروژ و سوئد طراحی های شغلی را برای هماهنگی هر چه بهتر کارکنان و تکنولوژی ایجاد کردند ، فعالیت QWL آنها عمدتا با همکاری مشترک اتحادیه ها و مدیریت در طراحی کار تدوین شده و باعث بوجود آمدن طراحی هایی از مشاغل گردید که برای کارکنان سطوح بالاتر از منزلت       ( اعتبار شغلی ) ، تنوع شغلی و بازخورد اطلاعاتی مربوط به نتایج را به ارمغان می آورد . ( زمانی ، 1384 )
هارمونیک محیط کار طی دهه شصت به ایالات متحده آمریکا رسید و بر عکس اروپا ، نوع QWL پیچیده تر و مرکب تر بوده است و به جای روشی واحد از شیوه ها و نگرشهای متنوعی استفاده شده است . در این زمینه اقدامات پیشگامانه رابت فورد درباره مشاغل غنی شده در شرکت AT&T منجر به ایجاد و بکارگیری فعالیتهای غنی سازی شغلی در بخش خصوصی و دولتی گردید . ( محمد زاده ، 1385 )
اخیرا شیوه های بهره وری و هارمونیک محیط کار به قدری اهمیت و محبوبیت یافته اند که آن را می توان نهضت ایدئولوژیک نامید . همچنین نگرشهای هارمونیک محیط کار ، امکانات بیشتری را برای توسعه ، که از طریق پیوستن نیرویهایی از نهضت کنترل کیفیت....

 

فهرست مطالب :

 

پیشگفتار

 

فصل اول : کلیات تحقیق

 

مقدمه

 

بیان مساله

 

هدف تحقیق

 

اهمیت تحقیق

 

فرضیه یا سوال پژوهشی

 

متغییر ها

 

تعاریف عملیاتی

 

فصل دوم : ادبیات تحقیق

 

مطالعه پیشینه تحقیق

 

تجزیه و تحلیل ارزیابی تحقیقات انجام شده

 

چهارچوب نظری تحقیق

 

فصل سوم : روش شناسی تحقیق

 

نوع تحقیق

 

جامعه آماری

 

نمونه آماری و روش نمونه گیری

 

ابزار اندازه گیری متغییر ها

 

روش های آماری

 

منابع و ماخذ

دانلود پروژه بررسی تاثیر هارمونیک محیط کار بر بهره وری کارکنان در سازمان




موضوع مطلب :


سه شنبه 95 فروردین 31 :: 11:59 عصر ::  نویسنده : محسن گروسی

پروژه بررسی تاثیر موسیقی بر بهداشت روانی جوانان در 38 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


چکیده  

 

در هر موجود زنده، سلامتی وضعیتی است که در آن، بین ورود و خروج انرژی و موادی که برای رشد بدن لازم می‌باشد، تعادل برقرار است. منظور از سلامتی، داشتن دورنمای مثبت برای بیشتر زنده ماندن است. در مخلوقاتی همچون انسان، این واژه معنای گسترده‌تری دارد. سازمان بهداشت جهانی سلامتی را این گونه تعریف می‌کند: آرامش جسمی، ذهنی و اجتماعی و تنها به عدم وجود بیماری یا نبود ضعف و سستی مربوط نمی‌شود.

 

افسردگی را میتوان یک فریاد دانست، پیامی که به ما می گوید که حوزهای از زندگی مان را نادیده گرفته ایم. افسردگی یا احساس یاس و ناامیدی تجربه ای درد آور است که پیر و جوان و فقیر و غنی را نمی شناسد. افسردگی را سرماخوردگی شایع روان نامیده اند که چه در تجارب بحرانی و چه در مواقعی که اشخاص با بحرانی روبرو نیستند گریبانگیر افراد میشود

 

بسیاری از اشخاص در مورد افسردگی دچار آشفتگی و سردرگمی میشوند وحتی وجود آنرا در زندگی زیر سئوال می برند. در بسیاری از موارد افسردگی واکنشی بهنجار در برابر واقعه ای میباشد که در زندگی فرد رخ داده است. افسرده بودن گناه نیست بلکه عکس العملی طبیعی در برابر واقعه ای است که از نظر روانشناختی و جسمانی بر ما واقع شده است. افسردگی در حکم یک سیستم هشداردهنده می باشد که به ما هشدار میدهد که در حال غوطه ور شدن در عمق آب هستیم. افسردگی همچنین وسیله ای دفاعی میباشد که اگر بشکل صحیح بکار گرفته شود. میتواند ما را از استرس و فشارها بدور نگاه دارد و فرصت بهبودی را بما عطا کند. منظور این است که با درک وفهم آن میتوان بجای توقف و ایستای به زندگی ادامه داد و از این مرحله گذشت 

 
 

عناوین موجود

 

چکیده

 


فصل اول - طرح تحقیق

 

طرح تحقیق :

 

واژه های کلیدی : 

 

مقدمه

 

بیان مسئله :

 

اهمیت و ضرورت تحقیق :

 

هدف های کلی تحقیق :

 

هدف های جزئی تحقیق :

 

فرضیه ها :

 

فرضیه اصلی  :

 

فرضیه فرعی :

 

متغییر های تحقیق :

 

متغییر مستقل :

 

متغییر وابسطه :

 

تعاریف عملیاتی متغییر ها :

 

افسردگی :

 


فصل دوم - ادبیات و پیشینه تحقیق

 

مقدمه :

 

پیشینه بحث :

 

مفهوم افسردگی

 

اهمیت موسیقی و ورزش در افسردگی

 

مهمترین اثرات مثبت موسیقی و ورزش بر دستگاه عصبی عبارتند از :

 

فوائد موسیقی و ورزش در بهبود افسردگی به طور فهرست وار ارائه میشود :

 

توجیه فیزیولوژیک و جسمانی اثرات ضد افسردگی موسیقی و ورزش

 

اثرات زیست-شیمیایی ضد افسردگی موسیقی و ورزش

 

توجیه شناختی اثرات ضد افسردگی موسیقی و ورزش

 

توجیه رفتاری خواص ضد افسردگی موسیقی و ورزش

 


فصل سوم - روش انجام تحقیق

 

مواد و روشها :

 

جامعه آماری :

 

ابزار گردآوری داده ها :

 

پایایی آزمون :

 

نمونه آماری و نحوه گزینش آن :

 

روش نمره گذاری :

 


فهرست منابع  :

 

منابع فارسی

 

منابع لاتین  

دانلود پروژه بررسی تاثیر موسیقی بر بهداشت روانی جوانان




موضوع مطلب :


سه شنبه 95 فروردین 31 :: 11:59 عصر ::  نویسنده : محسن گروسی

پروژه  بررسی رابطه میان سطح تحصیلات بر طلاق در 25 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


 

مقدمه

 

جامعه شناسان ، مسائل اجتماعی را بر اساس نظریات مختلف جامعه شناختی مورد بررسی قرار می دهند و از نظریه ها و عقاید مختلف جهت تبیین مسائل و ضروریات استفاده می کنند . از جمله این تبیینات ، تبیین کارکردی است که طلاق را برای کل نظام اجتماعی لازم می داند و به آثار و نتایج آن توجه می نماید . بر این اساس از جمله کارکردهای طلاق عبارتند از :

 

پیشگیری از ایجاد مشکلاتی از قبیل انحرافات جنسی ، خودکشی ، اعتیاد به مواد مخدر ، سرقت و ... زیرا خانواده ای که در آن اختلاف و نزاع و جدال و مشاجره و ... وجود داشته باشد کانونی مناسب برای رفع نیازمندی های عاطفی و جسمانی و اقتصادی و روانی اعضای آن نخواهد بود و اگر فردی خود را مجبور به زندگی در چنین خانواده ای بیابد به علت وجود نیازهای فوق و در جهت پاسخگویی به آنها به انواع مشکلات و مسائل اجتماعی مبتلا می گردد . اما طلاق راه حل مناسبی است تابه این نیازها با ازدواج دیگری به طور مناسب و مشروع پاسخ داده شود .


 

عناوین موجود :

 


فصل اول - طرح تحقیق

 

واژه های کلیدی : 

 

مقدمه

 

بیان مسئله :

 

اهمیت و ضرورت تحقیق :

 

هدف های کلی تحقیق :

 

فرضیه ها :

 

  فرضیه اول:

 

  فرضیه دوم:

 

  فرضیه سوم:

 

متغییر های تحقیق :

 

متغییر مستقل :

 

متغییر وابسطه :

 

تعاریف عملیاتی متغییر ها :

 

سطح تحصیلات

 

طلاق :

 


فصل دوم - ادبیات و پیشینه تحقیق

 

مقدمه :

 

پیشینه تحقیق :

 

پیشینه طلاق در ادیان و ملل

 

پیشینه تجربی :

 


فصل سوم  - روش تحقیق ( متدولوژی تحقیق )

 

مواد و روشها :

 

یافته های پژوهش :

 

جامعه آماری :

 

نمونه آماری و نحوه گزینش آن :

 

روش های تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات :

 

ابزار های جمع آوری اطلاعات :

 

روش های آماری برای تجزیه و تحلیل اطلاعات :

 


فصل چهارم  - یافته های پژوهش

 

بررسی آمار و داده های بدست آمده

 


فصل پنجم - نتیجه گیری

 

نتیجه گیری

 

محدودیتهای تحقیق :

 

  • محدودیتهای تحت کنترل پژوهشگر :
  • محدودیتهای خارج از کنترل پژوهشگر :

 

پیشنهادات :

 

منابع و مآخذ:

 

الف ـ منابع فارسی

 

ب ـ منابع لاتین

دانلود پروژه  بررسی رابطه میان سطح تحصیلات بر طلاق




موضوع مطلب :


سه شنبه 95 فروردین 31 :: 11:59 عصر ::  نویسنده : محسن گروسی

تحقیق بررسی پیدایش نفت و تاثیر آن در زندگی بشر در 20 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


فهرست مطالب 

الف) مقدمه 
ب) تاریخچه نفت در ایران
ج) در کشاکش ملی شدن صنعت نفت
د) منابع 

«مقدمه»
روز شنبه 27 اوت سال 1859، در نقطه‌ای به نام تیتوسویل واقع در ایالت «پنسیلوانیا»، «ادوین دریک» انقلابی را آغاز کرد که بیش از یک قرن اقتصاد جهانی را تحت تأثیر خود قرار داده است.
دنیای کنونی در همة جنبه های زندگی اعم از کشاورزی، بهداشت، آموزش و پرورش، حمل و نقل، اقتصاد، سیاست، ارتش و امکانات رفاهی و درون خانگی و غیره بر پایه تکنولوژی بنا شده و همه این ها مساوی است با یک کلمه؛ «نفت» و اگر در حال حاضر تکنولوژی را از زندگی حذف کنیم، بازگشت بشر به طور تمام عیار به قرون تاریک تاریخ خواهد بود؛ اعصار قحطی و طاعون و جهل و اوهام و خرافه.
اما نزدیک به یک قرن است که مردم کشور ما با مقولة نفت و مسائل مربوط به آن آشنا شده اند و نقش حیاتی این ماده در حیات اقتصادی کشورها، خصوصاً در چند دهة اخیر به جایی رسیده که باید آن را ماده اساسی زندگی نامید؛ اصولاً هیچ جنبه‌ای از زندگی مادی انسان نیست که «نفت» در آن بطور زیربنایی رخنه نکرده باشد، و همین نقش حیاتی، سیاست کشورهای صاحب نفت را با خطر مواجه کرده و در عرصه بین الملل با مشکلات جدی مواجه کرده است. بدون تردید جنگ ایران و عراق با آغازگری کشور همسایه یا به عبارت بهتر «صدام» بدون تردید بی ارتباط به مسئلة «نفت» نبود. از طرفی دیگر کشور ما با در دست داشتن ذخایر غنی و سرشار نفت و گاز در سطح دنیا و بمراتب اولی تر در خاورمیانه نیاز و عزم راسخی را می طلب تا مردم ما دانش و آگاهی خود را در بارة تاریخ نفت، «این طلای سیاه» بیفزایند. از این رو در این مجال مختصر می کوشم تا شمه ای از تاریخ و اثرات این ماده ارزشمند را در جهت تکمیل آگاهیمان تقدیم دارم. بنابراین می بایست شرحی کوتاه از تاریخچة نفت و تبعات کشف و استخراج این مهم در بحث گنجانده شود تا مسئله برای ما واضح و خالی از ابهام باشد. 

دانلود تحقیق بررسی پیدایش نفت و تاثیر آن در زندگی بشر




موضوع مطلب :


پروژه بررسی تاثیر بهره گیری از روش های نوین تبلیغات در بهبود وضعیت فروش شرکت ها در 38 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


چکیده :

 

یک تبلیغ بانکی چه رادیویی و چه تلویزیونی باید برش داشته باشد و خود را در بین تبلیغات دیگر جای دهد ، ‏سپس باید ارتباط خود را با مخاطب برقرار سازد . در عین حال ، تبلیغ خدمات بانکی باید به نحو موفق و ‏درستی آن را معرفی کند . هدف باید این باشد که در بین ازدحام و شلوغی فکر آدمها نفوذ کـرده و برای ‏عرضه ی پیام تبلیغاتی توجه مخاطب را به خود جلب کند در غیر اینصورت بخت آنکه برقراری ارتباط تاثیر ‏مطلوب خود را بگذارد اندک است . هرچه تبلیغ ، توجه بیشتری را به خود معطوف کند ، احتمال برقراری ‏ارتباط موثر و یادآوری و ماندگاری آن تبلیغ برای مخاطب بیشتر خواهد بود . اگر یک تبلیغ بانکی که از ‏رادیو یا تلویزیون پخش می شود به میزان کمی ، توجه را به خود معطوف کند، در بهترین حالت ، احتمالا" ‏ناکارآمد است و در بدترین حالت بی تاثیر خواهد بود . هدف تبلیغات عبارت است از تشریح جایگاه و معرفی ‏توانمندی‌های یک بانک و ایجاد روشنگری‌های لازم در مورد شرایط و موقعیت منحصر به فرد آن بانک در ‏زمینه ی ارائه ی خدمات به مشتریان . ‏


 

فهرست

 

چکیده

 

کلید واژه

 

فصل اول - کلیات تحقیق

 

مقدمه

 

بیان مسئله

 

اهمیت و ضرورت تحقیق

 

هدفهای کلی تحقیق

 

فرضیه ها

 

فرضیه اصلی تحقیق

 

فرضیه فرعی

 

متغییر های تحقیق

 

متغییر مستقل

 

متغییر کنترل

 

متغییر وابسطه

 


فصل دوم - ادبیات و پیشینه تحقیق

 

مقدمه

 

پیشینه تحقیق

 

فروش اعتباری 

 

مدل های کسب و کار الکترونیکی

 

تقسیم بندی بازار بر اساس شاخص های رفتاری

 

وفاداری مشتری

 

رویکرد رفتاری.

 

رویکرد نگرشی؛

 

صاحبنظران دانش بازاریابی مزایای زیادی را برای وفاداری برشمرده اند که برخی از

 

بارزترین آنها عبارتند از:

 


فصل سوم - روش شناسی تحقیق

 

مواد و روشها

 

جامعه آماری

 

نمونه آماری و نحوه گزینش آن

 

روش های تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات

 

محاسبه کای دو طبق مراحل زیر انجام می‌پذیرد

 

1 – روایی محتوا

 

برآورد پایایی آزمون

 

ضریب همسانی درونی با استفاده از آلفای کرونباخ

 


فصل چهارم - تجزیه و تحلیل یافته ها

 

جدول فراوانی بدست آمده :

 

جدول 1- توزیع فراوانی مربوط سن آزمودنی ها

 

جدول 2- توزیع فراوانی وضعیت تبلیغات نوین

 

جدول 3- توزیع فراوانی وضعیت فروش شرکت ها 

 

نمودار 4 – نمودار وضعیت پراکندگی فروش شرکت ها    

 

نمودار 5 – نمودار وضعیت پراکندگی بهره گیری از روش های نوین تبلیغات     

 

جدول 5- جدول آماری تحلیل T   

 

جدول 6- جدول تحلیل T   همبستگی

 

جدول 7- جدول نهایی تحلیل T   

 


فصل پنجم - نتیجه گیری

 

نتیجه گیری

 

پیشنهادات

 

منابع و ماخذ 

دانلود پروژه بررسی تاثیر بهره گیری از روش های نوین تبلیغات در بهبود وضعیت فروش شرکت ها




موضوع مطلب :


پروژه بررسی تاثیر بحران مالی جهان بر اقتصاد ایران در 27 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


فهرست مطالب :

فصل اول - کلیات تحقیق

 

 

 

طرح تحقیق 

 

واژه های کلیدی 

 

مقدمه

 

پیش زمینه

 

بیان مسئله 

 

اهمیت و ضرورت تحقیق 

 

هدف های کلی تحقیق 

 

سئوالات تحقیق 

 

فرضیه ها 

 

فرضیه اول

 

فرضیه دوم

 

متغییر های تحقیق 

 

متغییر مستقل 

 

متغییر وابسطه 

 

تعاریف عملیاتی متغییر ها 

 

تورم 

 

بحران اقتصادی جهانی 

 

فصل دوم - ادبیات و پیشینه تحقیق

 

 

 

مقدمه 

 

عوامل

 

بحران مسکن آمریکا

 

نقش بانک مرکزی آمریکا

 

اثرات

 

آمریکا

 

کشورهای عربی

 

ایران

 

واکنش ها

 

صادرات 

 

نگاه آماری

 

واردات 

 

نگاه آماری

 

فصل سوم - روش انجام تحقیق

 

 

 

مواد و روشها 

 

جامعه آماری 

 

نمونه آماری و نحوه گزینش آن 

 

روش های تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات 

 

ابزار های جمع آوری اطلاعات 

 

روش های آماری برای تجزیه و تحلیل اطلاعات 

 

منابع و مآخذ

 

 

 

مقدمه

بحران مالی 2009-2007 مجموعه‌ای از مشکلات اقتصادی است که در سال 2005 اولین بار ظاهر شد و همچنان ادامه دارد. مشخصه اصلی این بحران در کاهش میزان نقدینگی در نظام بانکی و اعتباری می‌باشد. این بحران با انفجار حباب در بازار مسکن آمریکا آغاز شد.[1]حباب قیمت مسکن در آمریکا، درنهایت منجر بوجود آمدن افراد بدهکار به نظام بانکی شد و خانه‌های این افراد که به عنوان ضمانت در نظر گرفته شده بود به نقدینگی تبدیل نمی‌شد.این بحران که ابتدا در مراکز اعتبارگشایی بروز کرد به علت نقد نشدن وثیقه دریافت کنندگان وام درجه دو به وجود آمد.
 

دانلود پروژه بررسی تاثیر بحران مالی جهان بر اقتصاد ایران




موضوع مطلب :


پروژه  بررسی تاثیر بانکداری الکترونیک بر نظام بانکداری در بانکهای دولتی در ایران در 33 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


چکیده :

بحث بانکداری الکترونیکی  چند سالی است که در فضای کنونی جامعه ایران از اهمیت و حساسیت خاصی برخوردار شده است .در سطح بین‌المللی امروز بانکداری الکترونیکی شامل تمامی خدمات پولی و مالی است که در محیط‌های رایانه‌ای در اختیار مردم قرار می‌گیرد. یعنی یک مشتری بانک می‌تواند خدمات پولی و بانکی‌اش را در هر نقطه جغرافیائی از بانک بگیرد. در واقع در این شکل بانک بیشتر یک موجودیت الکترونیکی دارد و نوع دسترسی بیشتر شبیه به فضای اینترنت و شبکه است و مشتریان خیلی با پرسنل شعبه رو در رو نمی‌شوند، بلکه از همان فضای ارتباطی برای دستیابی به خدمات خودشان استفاده می‌کنند. این در حالی است که حتی بانک‌های معروف دنیا هم تاکنون نتوانسته‌اند به مرزهای پایانی بانکداری الکترونیکی برسند و تنها تعداد بسیار اندکی از بانک‌ها در فضای کاملاً مجازی حضور دارند. بانکداری الکترونیکی مراحلی دارد و بسترهائی که باید آماده شوند تا به موجودیتی مکانیزه و الکترونیکی دست یابند. بسیاری از افراد به اشتباه مکانیزه شدن بانکداری را بانکداری الکترونیکی می‌دانند، در حالی که مرحله اتوماسیون پیش‌نیاز بانکداری الکترونیکی است. در بانکداری الکترونیکی آنچه از اهمیت کمتری برخوردار است محل جغرافیائی بانک و شعبه‌ها است. مشتری برای سرویس گرفتن از بانک خودش وابستگی جغرافیائی به یک محل خاص ندارد بلکه با داشتن یک دستگاه الکترونیکی مانند کامپیوتر و یا حتی موبایل در هر منطقه‌ای که هست، می‌تواند ارتباط برقرار کند و از خدمات بانکی برخوردار باشد. در این فضا دید کلی بر پایه مشتری مداری است، در حالی که در بانکداری سنتی اصولاً مشتری با حساب‌هایش شناخته می‌شود.

فهرست

 

چکیده

 

فصل اول - کلیات تحقیق

 

مقدمه :

 

بیان مسئله :

 

اهمیت و ضرورت تحقیق :

 

هدفهای کلی تحقیق :

 

فرضیه ها :

 

فرضیه اصلی تحقیق :

 

فرضیه فرعی :

 

متغییر های تحقیق :

 

متغییر مستقل :

 

متغییر کنترل :

 

متغییر وابسطه :

 


فصل دوم - ادبیات و پیشینه تحقیق

 

مقدمه :

 

پیشینه تحقیق :

 


فصل سوم - روش شناسی تحقیق

 

مواد و روشها

 

جامعه آماری

 

نمونه آماری و نحوه گزینش آن

 

روش های تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات

 

محاسبه کای دو طبق مراحل زیر انجام می‌پذیرد

 

1 – روایی محتوا

 

برآورد پایایی آزمون

 

ضریب همسانی درونی با استفاده از آلفای کرونباخ

 


منابع و ماخذ

دانلود پروژه  بررسی تاثیر بانکداری الکترونیک بر نظام بانکداری در بانکهای دولتی در ایران




موضوع مطلب :


1   2   3   4   5   >>   >